jajca z gdm

Panowie bo lekko zgłupłem.
gdm startuje z jakąś utopijną rozdzielczością 1600x1200
po wpisaniu na ślepo loginu i chasła startują x-y i się odpalająm poprawnie na 1024x768
wywaliłem konfigurację x-ów. odpalam i gdm wyświetla się z rozsądną rozdzielczością.
Jest to o tyle dziwne że plik dla x-ów ma tylko jedno wyraźne ustawienie dla 1024x768
nie mogę zjarzyć jak on to robi.... że startuje z tak wysoką rozdzielczością. Może ktoś wie co z tym fantem?

Arkadiusz Krysiak

Wakacje w kaperskim stylu? Tak! Przyjedź do Pucka!
Info: http://klik.wp.pl/?adr=www.miastokaprow.wp.pl&sid=827