Linux woodstock 2006

   From:
        Krzysztof Zubik <kzubik@idn.org.pl>
     To:
        slug@silesia.linux.org.pl
    CC:
        linux@lists.cifrid.net, lista@flug.org.pl,
        Krakowska Grupa Uzytkownikow Linuksa <clug@linuxnews.pl>
Witam.
Wczoraj kolega poprosil mnie o podanie ponizszej wiadomosci.
************Wiadomosc oryginalna.*******************
Subject: linux woodstock 2006
Date: Tue, 25 Jul 2006 06:35:54 +0200
From: haras <mati@haras.pl>
To: "Krzysztof Zubik" <kzubik@netglob.com.pl>
witaj,
mam prosbe: czy moglbys wiadomosc ponizej forwardowac na wszystkie
lugi na jakie jestes zapisany, ja juz nie mam czasu sie rejestrowac
wszedzie.
bylbym ci niezmiernie wdzieczny
wiadomosc ponizej tej krechy
///////////----------------------------------------------------------------------------
Witam,
Nazywam sie Mateusz Harasymczuk i pisze informacja na
temat akcji actus.org.pl linux na woodstocku 2006
Jestem czlonkiem IEA Actus i PPLUG i pisze w ich imieniu.
Jest to ostatnia chwila w ktorej moge zawiadomic o naszej inicjatywie,
mam nadzieje ze informacja sie przyda.
///-------------------------------
Organizacja popularyzujÄ?ca wolne oprogramowanie IEA ACTUS dziaĹ?ajÄ?ca
przy PPLUG (Poznan Polish Linux User Group) przygotowuje stanowisko na
Przystanek Woodstock 2006. Ponownie jak przed rokiem prowadzic bedzie
dziaĹ?alnoĹ?Ä? informacyjnÄ?, propagujÄ?c wolne oprogramowanie. Pod
hasĹ?em
"Wolne oprogramowanie dla wolnych ludzi" osoby uczestniczÄ?ce w
projekcie beda udzielaÄ? informacji na wszelkie tematy zwiÄ?zane z IT.
Dla najbardziej zdecydowancyh i peĹ?nych entuzjazmu sĹ?uchaczy
przewidziano maĹ?y upominek: pĹ?yta z dystrybucja linuxa, by mĂłc
sprĂłbowania wĹ?asnych siĹ?.
Wszyscy chetni do rozmowy na tematy zwiazane z ruchem opensource, ale
i nie tylko proszeni sÄ? o kontakt na miejscu, w pasaĹźu organizacji
pozarzÄ?dowych, logo pingwina.
Osoby pragnace pomĂłc proszone sÄ? o przyjĹ?cie na wyĹźej wskazane
miejsce, w razie moĹźliwoĹ?ci o wczeĹ?niejszy kontakt z listÄ?
mailingowÄ?
ACTUSa, oraz przejrzenie tymczasowej listy organizacyjnej przygotowaĹ?
do wyjazdu.
///---------------------------------
IEA Actus strona domowa:
http://actus.org.pl
PPLUG strona domowa:
http://poznan.linux.org.pl
Actus na liĹ?cie zgĹ?oszonych organizacji pozarzadowych.
http://www.wosp.org.pl/przystanek/2006/index.php/43/2
Mateusz (haras) Harasymczuk
www.haras.pl
Uzupelnie ta wiadomosc 2 linkami.
http://poznan.linux.org.pl/wiki/index.php/ACTUS/Projekty/woodstock
http://www.wosp.org.pl/przystanek/
Na tym spotkaniu mnie nie bedzie. Ja niedawno
powrocilem ze SLOT-u ART gdzie byly bardzo Ciekawe Warsztaty Linuxowe i
niedlugo bede na Reggae Gorzyce. Tu trudnbo poweidzec na iule
porozmawiamy o Linuxoe. Wiecej o tych spotkaniach w oddzielnyhch
watkach.
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 11.0