RE: Mondo Rescue - narzedzie do robienia backupów

Hej

> Nie używałem tego narzędzia, ale podejrzewam, że dla oszczędności miejsca
> robi> twarde dowiązania (tam gdzie się pliki powtarzają), zamiast realnego
> kopiowania. Bardzo to jest sprytne. Sprawdź, czy jest tak jak mówię.

Może teraz się wygłupię ale nie jestem za bardzo pewny jak to sprawdzić
które pliki, katalogi to dowiązania twarde. Zazwyczaj używałem "miękkich"
I wiem ze jak mają we właściwości l to właśnie to. Sorry za to może banalne
pytanie :-)

PS.
Ja tez nie używałem rsnapshot ale kolega Wojciech Firlej wcześniej polecił
(dzięki mu za to) super skrypcik robi za Ciebie całą robotę POLECAM