Odp: Ograniczenie prędkości połączenia dla pojedyńczego ip

Dnia 19-07-2006 o godz. 22:45 marcinp napisał(a):
> Witam
>
> Prośba o poradę gdzie szukać pomocy .
>
> Firewall na IPCOP czyli debian .
> Chcę ograniczyć prędkość transmisji do konkretnego ip u użytkownika
> który nadużywa multimediów w pracy , żeby ważniejsze połączenia mogły
> działać .
> Nie wiem gdzie to lepiej zrobić . Maszyna usera jest na Windows XP .
>
> Czy coś takiego warto ograniczać na stacji użytkownika ?
> Czym można ograniczyć prędkość dla danego ip na firewallu ? Czy może
> zainteresować się innym projektem firewalla , dodatkowym routerem pod
> [...]
Ograniczać trzeba typa od razu na iptables.
Trzeba zassać tc i skompilować.
Skądś zassałem fajny skrypcik. Nie pamiętam skąd ale jest na GPL-u
jeśli jest więcej chętnych to wystawię gdzieś w serwerku żeby dało się ssać. Jeśli nie to dam na e-mail

Arkadiusz Krysiak

Wynajem krótko- i długoterminowy. Wyłącznie nowe, bogato wyposażone
samochody klasy B, C, D, dostawcze, mikrobusy i terenowe, objęte
pełnym ubezpieczeniem. Brak limitu kilometrów, ceny od 85 zł/dob.
http://klik.wp.pl/?adr=https%3A%2F%2Fwynajemsamochodow.wp.pl%2F&sid=822