Re: Apt-get

Tommy.S napisał(a):
Witam,
 > On Mon, Jul 10, 2006 at 12:11:42AM +0200, Wojciech Ziniewicz wrote:

06-07-09, Tommy.S <tommy.s@op.pl> napisał(a):

Witam,

Zainstalowałem apache2 z pakietów a później odinstalowałem i usunąłem
pliki konfiugracyjne(/etc/apache2).
Teraz jak instaluję jeszcze raz apache2 nie mam tych plików
w /etc.
Da się to jakoś poprawić?

man dpkg (zainteresuj sie opcja "--purge" )

Lub:

aptitude -o dpkg::options::="--force-confmiss"

Zanim napisałem maila to próbowałem opcji --purge(apt-get --purge
remove apache2), niestety nic to nie dało.

Proponuję apt-get --purge remove apache2*, bo z tego co pamiętam to jest kilka pakietów powiązanych z apache2 które zapisują coś w /etc/apache2.

Ostatecznie można też apt-get --purge remove libapache2*
i po tym powinno już być ok.

--
pozdro:
   SeNi