Odp: przejscie php4 > php5

Witam,

Dnia 14-07-2006 o godz. 12:40 bieniu gras napisał(a):
> Witam !
>
>   dotychczas mialem php4, apache 1.3.X oraz mysql 4.1
>
>   postanowilem zrobic php5 dokladnie tak jak robilem to w przypadku
>   php4 (kompilowalem ze zrodel)
>
>   po uruchomieniu apacha z php5 fora phpbb oraz wszelkie sprawy
>   pobierane z bazy mysql gdzie mysql ma ustawione:
>
>   my.cnf
>
> default-character-set   = latin2
> default-collation       = latin2_general_ci
>
>   mam zamiast polskich znakow krzaczki lub ? :)))
>
>   np nie ma ł a jest ?
>
>   tabele w bazach pobieranych na www maja kodowanie:
latin2_general_ci

>   kurcze co jest grane ? mam nagle przerobic wszelkie skrypty
www ???
>   czy chodzi o jakies ustawienie w php.ini dla php5 ???
>
>   dajcie znac jesli macie podobny problem

moze wystarczy tylko zakomentowac default_charset w php.ini

; PHP's built-in default is text/html
default_mimetype = "text/html"

pzdr
Jacek

Wyjechali na wakacje, a trafili do piekła i wtedy zrozumieli,
że szczęśliwi będą ci, którzy umrą pierwsi:
"Wzgórza mają oczy"- w kinach od 14.07!
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fadv.reklama.wp.pl%2Fas%2Fwzgorzamajaoczy3.html&sid=813