Re: Ubuntu->Debian pliterki

Dnia 09-07-2006, nie o godzinie 03:16 +0200, Wojciech Zimkowski
napisał(a):
> Witam.
>
> Łącze się z Ubuntu na Debian (Sarge) poprzez ssh i ... problem z pliterkami,
> wiem, że Ubuntu jest w utf a Debian, póki co, w iso. Najgorzej z
> czytaniem poczty w mutt-cie.
> Czy da się to jakoś "dokonfigurować", bez zmiany lokalizacji na
> którymkolwiek systemie?
Jeśli masz na ubuntu wygenerowane pl_PL.ISO-8859-2 to spróbuj:
LANG=pl_PL.ISO-8859-2 twojxterminal
i w tym terminalu połącz się ssh już normalnie.

Jakub Ambrożewicz
PKP Informatyka spółka z o.o. Ośrodek Informatyki w Gdańsku
tel. (0-58) 721-55-54