Mondo Rescue - narzedzie do robienia backupów

Witam

Testuje Mondo Rescue, może mi ktoś powiedzieć jak to się sprawdza w
praktyce, czyli czy tak przygotowany backup to dobre rozwiązanie.

Program uruchamia się podczas normalnej pracy systemu

#mondoarchive

Czy tak wykonana kopia jest poprawna? Tzn. czy np. bazy mysql, postgre oraz
inne "żyjące"  programy będą działać po odtworzeniu prawidłowo?

Ja raczej mam doświadczenia takie że bootuje z jakiejś BootCD (nie
koniecznie mówię tutaj o Linuksie :-)) i wtedy backup, czyli jak system nie
pracuje.