Re: OpenSSL 0.9.7j (0.9.8b) + OpenSSH 4.3p2

Odpisuję na listę, bo chyba tam miało pójść. Jeśli nie, to sorki... :)

===== Dnia: wtorek, 4 lipca 2006 21:51, Marek Net Admin pisze:
> Tak się wtrące do tematu:
>
> Mi zawsze chodzi o poprawki i nowe funkcje. Nawet w wersjach stabilnych
> robi się poprawki, przecież po coś się wydaje nowe wersje :) OpenSSH_4.3
> np. jako pierwsza wersja tego pakietu ma bardzo dobrze rozbudowaną obłsugę
> bodajże VPNów.

Zgoda, ale nowe wersje pakietów będą w nowej wersji stabilnej (etch), a póki
jest stara (sarge), to i wersje pakietów się nie zmienią... Kolejne 'erki'
(r1, r2,...) to nowe wydania (release) tej samej wersji debiana zawierające
właściwie wyłącznie poprawki bezpieczeństwa (do starych pakietów, i tak
dostępne zwykle na bieżąco na security.debian.org) oraz ewentualne
uporządkowania kwestii licencyjnych.

BTW -- mi taka polityka bardzo odpowiada, bo często, gdy wchodzi nowa wersja
pakietu, to coś tam trzeba do/prze-konfigurować itp... A tak, póki mam
sarge'a, to sobie tylko robie poprawki bezpieczeństwa i już. :)

pzr,
jmb

PS. Oczywiście to wszystko dotyczy serwerów... Na desktop testing -- albo sid
dla twardzieli :).