Re: startowanie basha z perla

January Weiner napisał(a):
witam,

pytanie z pogranicza perla i basha.

napisalem sobie takie małe badziewko w perlu do logowania poleceń
(pewnie są lepsze rozwiązania, ale takiego czegoś potrzebuję) --
załączam poniżej, może się komuś przyda.  Jednego tylko nie wiem: jak
wystartować basha z innym promptem? PS1 jest czytane z .profile (czego
nie chcę zmieniać), więc w jakiś sposób musiałbym bashowi polecić
wykonanie jako pierwszego polecenia PS1="nowy prompt" i czekanie na
dalsze...

j.

system 'bash' ;

Z tego co mi wiadomo to w takiej postaci bash nie przetwarzaq plików profile muszisz mieć bash --login. A to co cię interesuje to bash --rcfile <plik skryptu rc> doymślnie jest to .bashrc w katalogu użytkownika.

--
pozdro:
   SeNi

Wyjeżdżasz na wakacje? Zaplanuj trasę z map24. http://map24.interia.pl