Re: Re: router i karty sieciowe wireless

2006/6/26, wartan78 <wartan78@o2.pl>:
No witam !
panów nie wiem czy to pytanie na inne listy ale myślałem że skoro Panowie uzywacie sprzętu sieciowego cały czas to wiecie jakie sieciowki sa najlepsze dla debiana co juz chyba ma cos wspolnego z ta lista :)

dziekuje za kooperacje :)

P.S. A jeśli uraziłem Pańskie uczucia Panie Wojciechu to przepraszam bardzo :)

pozdrawiam
sek w tym ze to nie na temat. nie na temat ponieważ to lista o
debianie . skoro to lista o debianie to rozmawiamy tutaj o debianie (i
linuxie ,ale zasadniczo to OT ) i skupia ona ludzi ktorych interesuje
ten a nie inny temat. jesli ta lista jest poswiecona określonym celom
- są też i listy od takich spraw jak karty wireless - znacznie lepiej
jest napisać od razu tam ponieważ skupiają one ludzi zajmujących się
sprawami kart wireless a nie debiana ;)

pzdr.

--
Wojciech Ziniewicz            |  jid:zeth@chrome.pl