Re: Re: router i karty sieciowe wireless

No witam !
panów nie wiem czy to pytanie na inne listy ale myślałem że skoro Panowie uzywacie sprzętu sieciowego cały czas to wiecie jakie sieciowki sa najlepsze dla debiana co juz chyba ma cos wspolnego z ta lista :)

dziekuje za kooperacje :)

P.S. A jeśli uraziłem Pańskie uczucia Panie Wojciechu to przepraszam bardzo :)

pozdrawiam