Re: OO ux.pl vs ostatnie upgrady - kto pomoże zinterpretować ?

06-06-24, Krzysztof Jastrzębski <jotkajot@poczta.onet.pl> napisał(a):

Użytkownik Wojciech Ziniewicz napisał:

> /etc/openoffice.org-2.0/program/soffice -> sprobuj skasowac plik ( o
> ile istnieje bo wg strace istnieje i zdaje sie ze podczas parsowania
> go , cos sie wywala)

/etc/openoffice.org-2.0 to symlink do /opt/openoffice.org2.0

/etc/openoffice.org-2.0/program/soffice jest więc skryptem który po
prostu wywołuje odpowiednią binarkę ("$sd_prog/$sd_binary" "$@")

Utworzyłem chamską ikonę wywołującą po prostu żywcem
/opt/openoffice.org2.0/program/swriter i efekt jest ten sam :-(

okej - to moze w takim razie poprobuj innych wersji openoffice'a...

innego rozwiazania nie widze..

--
Wojciech Ziniewicz            |  jid:zeth@chrome.pl
http://silenceproject.org       | http://zetho.wordpress.com