Re: Obsługa Wi-Fi........

MO> Najlepiej nie kompilować. Więcej czasu stracisz na zabawę z tym niż
MO> własne jądro przyniesie Ci zysku nad standardowym debianowym z paczki.

      troche w tym racji jest.
      ale pojawia sie potrzeba (tak jak u mnie) aby wkompilować
      mechanizm quoty dla uzytkownikow w systemie.
      w sumie zalezy od sprzetu - jak w miare wydajna konfiguracja
      sprzetowa to rekompilacja jadra to chwila moment.

      poza tym jak chcesz sobie dolaczyc jakis modul do wzmocnienia
      serwera sieciowego (ja mam grsecurity) to bez rekompilacji
      rowniez sie nie obejdzie.

      jak zwykle przypominam o aspekcie edukacyjnym - paru rzeczy
      mozna sie o konstrukcji systemu dowiedziec czytajac helpa
      podczas wyboru opcji do kompilacji.

--
Pozdrowienia,
 stentor                            mailto:stentor@spin.amu.edu.pl