Re: Obsługa Wi-Fi........

On Tue, Jun 20, 2006 at 03:16:46PM +0200, Wojciech Ziniewicz wrote:
> TAk. Jest możliwa.

Przedmówca nie napisał o jaką kartę chodzi, warto jednak zainteresować
sie ndiswrapper (nakładka na windowsowe sterowniki). Jeśli to jakiś
popularny chipset, jak Realtek, problem z głowy.

> "najlepszy" nie istnieje, ale dobre programy to - k3b i xcdroast (ja
> preferuje ten pierwszy).

Najlepszy (najwygodniejszy) IMHO jest Gnome Baker.

Albo na www.debianusers.pl

> sprawdz system dzwieku jakiego uzywasz (artsd, esd itd) , sprawdz
> lsmod (czy moduly sa zaladowane), sprawdz alsamixerem czy nie masz
> niczego wyciszonego, sprawdz czy userzy naleza do grupy audio, na
> koniec sprawdz kto korzysta z urzadzenia dzwieku za pomoca lsof albo

Na początek warto sprawdzić, czy odpowiedni użytkownicy są w grupie
"audio" (/etc/group), to najczęstsza przyczyna kłopotów.

Jeśli instalujesz oprogramowanie w standardowych Debianowych paczkach,
nie ma żadnego problemu. Jeśli korzystasz z jakichś dziwnych
instalatorów - przykro mi, radź sobie sam (albo lepiej skorzystaj z
tego pierwszego rozwiązania, zaoszczędzisz sobie kłopotu).

Po pierwsze w Gnome już od daaaawna nie ma standardowo Galeona (jest
Epiphany). Po drugie w menu Gnome -> Preferences -> Prefered
applications możesz sobie to dowolnie skonfigurować.

Pozdrawiam,
Adam

--
Adam Byrtek / Alpha
,,Każdy ideał w ciele jest trywialny'' -- prawdy algebraiczne