Obsługa Wi-Fi........

Witam wszystkich,
Mam parę pytań:
1)Czy jest możliwa instalacja karty Wi-Fi zgodnej ze standardem 802.11b/g dla Debiana Etch z jądrem 2.6.15? Jeśli tak to proszę napisać w jaki sposób można to zrobić. Dodam tylko, że jest to karta na slot PCMCIA.Chodziło by mi o "ogólny" zestaw sterowników dla kart spełniających standard 802.11.b/g(Coś takiego jak dla ethernetu był standard NE2000).

2)W moim laptopie jest napęd combo.Chciałbym być w stanie wypalać płytki CD-R/RW pod Debianem.Proszę napisać jaki wg. Was jest najlepszy program do nagrywania płyt CD i jak najszybciej i bezboleśnie skompilować na nowo jądro, żeby nie "unieruchomić" systemu i nie stracić wszystkich dotychczasowych ustawień?

3)Do dostępu do "Windowsowych" partycji NTFS używam CAPTIVE-STATIC. Jest jednak jedna niedogodność, otóż muszę sie za każdym razem przełączać na użytkownika root (su) i "ręcznie" montować te partycje. W jaki sposób można sprawić, żeby Debian montował automatycznie te partycje w czasie bootowania?

4)Na moim Debianie mam zainstalowanych trzech użytkowników: root'a , moje osobiste konto i konto guest. Dla kont root i guest niestety nie mam dzwięku. Dzwięk jest dostępny tylko dla mojego osobistego konta. Na tych dwóch pozostałych kontach nie ma dzwięku a gdy klikam na ikonkę "głośnika" otrzymuje komunikat,o bledzie że już jakieś urządzenie wykorzystuje zasoby muzyczne albo urządzenie niedostępne.

5)W jaki sposób można zrobić tak, że instaluje raz program (np VLC) i ten program jest zainstalowany dla wszystkich użytkowników? Nawet dla tych co zostaną dodani po instalacji tego programu. Chodziło by o to żeby raz zainstalować zestaw programów z których chcieli by korzystać wszyscy użytkownicy (np. XMMS) a nie instalować wszystkie programy dla każdego użytkownika z osobna.

6)Jak z środowiska GNOME usunąć przeglądarkę "Galeon Web Browser" i sprawić żeby Firefox stał się domyślną przeglądarką? Teraz niestety domyślny jest Galeon i gdy np. otrzymam w poczcie(używam Mozilli Thunderbirda) jakiś link i klikne na niego to strona otwiera się w Galeonie a nie w Firefoxsie. Jest to dobiazg ale irytujący.

Dziękuję za pomoc,
Łukasz Majewski

p.s Moj Debian swoją funkcjonalnością zbliża sie do Windowsa XP a po odpowiedzi na te pytania zapewne go przewyższy(bo również zacząłem go używać do "developingu" systemów embedded).