zdalne logowanie

Witam!

  podczas wczorajszej burzy widocznie byl skok napiecia i
  zrestartowalo mi serwer.
  jako ze apache mod_ssl klucz mam na haslo wiec musialem wpisac to haslo aby
  serwer sie uruchomil.
  nie moglem tego zrobic zdalnie (musialem fizicznie zjawic sie przy
  serwerze i wpisac haslo), bo mam tak ustawione ze moge sie
  zalogowac dopiero jak sie serwer do konca wystartuje (tu blokowal go
  apache).
  podczas logowania sie na serwer poprzez putty, laczylem sie z
  serwerem, otrzymywalem motd ale pozniej "systemboot on progress" i
  mnie rozlaczalo.
  nie mam pliku /etc/nologin wiec nie wiem jak to na przyszlosc
  skorygowac...

--
Pozdrowienia,
 stentor                          mailto:stentor@spin.amu.edu.pl