Re: Akceleracja 3D.

Marek Zakowicz napisał(a):
> [...]
>
> Ja korzystam z:
>
> 0000:01:00.0 VGA compatible controller: ATI Technologies Inc RV250 5c61
> [Radeon Mobility 9200 M9+] (rev 01)
>
> + "zwykłe X" i akceleracja działa.  Twoja karta jest nieco inna i
> korzystasz z x.org, ale jak masz czas to może warto powalczyć.
> Pamiętam, że jak instalowałem system na laptoku ze wspomnianą kartą to
> pomocny był opis z:
> http://www.stanchina.net/~flavio/debian/fglrx-installer.html
>
> Może i Tobie się przyda...

Dzieki ale niestety moja karta to RADEON Mobility U1 IGP 320M. Nie jest
niestety na liscie obslugiwanych platform. Jedynie do czego udalo mi sie
dotrzec to DRI-trunk ale niesty paczki sa dosc stare i nie wiem czy
warto ryzykować. Pytanie czy gra warta świeczki.

A jeszcze na dodatek wyszlo GoogleEarth na linuksa :) Jydne co do
szczescia potrzebne, zeby sie tym ciszyc to wsparcie 3D :)

Help! :D

Pozdrawiam.
--
# Piotr najduk(at)dami(dot)pl [+] Powered by [+] NIK # HaflingeR #
# LRU # 217130                [*]   Debian   [*] IRC # debian.pl #