Re: Akceleracja 3D.

On Wed, 14 Jun 2006, Wojciech Ziniewicz wrote:
06-06-14, HaflingeR <najduk@dami.pl> napisał(a):
[...]
0000:01:05.0 VGA compatible controller: ATI Technologies Inc Radeon
Mobility U1
Moj znajomy ma compaqa pressario z ATI radeon mobility - z dos
cdoglebnego researchu jaki zrobil wyniklo ze nie da sie odpalic na tym
akceleracji.. ale poszukaj w goglach.

Ja korzystam z:

0000:01:00.0 VGA compatible controller: ATI Technologies Inc RV250 5c61 [Radeon Mobility 9200 M9+] (rev 01)

+ "zwykłe X" i akceleracja działa. Twoja karta jest nieco inna i korzystasz z x.org, ale jak masz czas to może warto powalczyć. Pamiętam, że jak instalowałem system na laptoku ze wspomnianą kartą to pomocny był opis z: http://www.stanchina.net/~flavio/debian/fglrx-installer.html

Może i Tobie się przyda...

Pozdrawiam,
Marek
--
              "Ze wzoru na moje życie wyliczę sobie w niebycie nowy los"
                                                        (Raz, Dwa, Trzy)