Re: przełączenie karty w promise - błąd

06-06-14, Jakub Ambrożewicz <Jakub.Ambrozewicz@pkpik.pl> napisał(a):
Dnia 14-06-2006, śro o godzinie 00:54 +0200, Wojciech Ziniewicz
napisał(a):
> jak dokladnie ci pomaga ?
> osobiście nie widze potrzeby stosowania go w systemach produkcyjnych
> ktore nie mają np. b. małego budżetu , albo podlegają częstym
> dogłębnym audytom.
Z tych najbardziej widocznych elementów, które mi się spodobały, to
blokada uruchamiania programów poza ścieżkami wyznaczonymi przez roota
(TPE) i choćby zablokowaniu dostępu do  listy procesów do tych
utworzonych przez użytkownika (o zapobieganiu przepełnienia bufora,
losowaniu pidów itp nie wspomnę).
Ale może się mylę i to wszystko pic na wodę...
Tak - to są miłe ficzery ,ale moje pytanie brzmi - czy są potrzebne
(np. zenek który ma serwer ftp nie bedzie instalował grsec chociazby
dlatego ze jego system ma tylko jednego usera poza rootem o nazwie
"zenekl" ) ? Bo jak mówie, z doświadczenia wiem ,że często są zupełnie
niepotrzebne, a wpływają na system w różny sposób.

Wojciech Ziniewicz            | wojciech.ziniewicz@gmail.com