Re: przełączenie karty w promise - błąd

06-06-13, jacek102 <jacek102@o2.pl> napisał(a):
>nie spotkałem sie czymś takim , ale powiedzmy.. "podobne problemy"
>pojawiają sie przeważnie kiedy na serwerze w gre jest założony grsec..
>;( .. problemy takie ,że nadanie ip interfejsowi wywala oopsa itd
>itd..
Cały problem w tym ze grsec nie wyrzuca zadnych błędów - jest w sumie
wyłączony gradm -D, a do tego utworzenie socketu jest odmawiane gdy user
znajduje się w odpowiedniej grupie...

grsec to patch na kernel wiec afaik nigdy nie wiadomo czy odezwie sie
jedno czy drugie..

spróbuj po prostu zdjąc grseca z kernela i zobacz czy to sie stanie -
jak dla mnie to prawie pół na pół że chodzi wlasnie o to. notabene
zastanów sie też czy w ogole potrzebny ci grsec. z doświadczenia wiem
że w przynajmniej połowie przypadków jest on zupełnie niepotrzebny .
nie chce oczywiscie nic narzucać ;)

pozdrawiam.
Wojciech Ziniewicz            | wojciech.ziniewicz@gmail.com