Re: OT czat

06-06-12, stentor <stentor@spin.amu.edu.pl> napisał(a):

WZ> chodzi o jakieś gotowe rozwiązanie w stylu czat.wp.pl ?

WZ> nigdy o czymś takim nie słyszałem ..

     tak!
     tak jak np. moje forum (phpbb) na moim serwerze tak chcialbym
     miec jakis wlasny czat, jakis freechat albo cuś...
     oczywiscie nie jest to sprawa zycia i smieci albo skoro juz mam
     poczte, forum to i chata bym chcial miec:)
szczerze mowiac nie slyszalem o takim rozwiazaniu ..
gdzie bedziesz trzymać baze uzytkowników i jak bedzie zarządzana ?
baza jest napisana pod skompilowane klasy javowe, wiec nawet jesli cos
takeigo istnieje , baza jest sztywna chyba ze lubisz pisać w javie.

może istnieją jakieś chaty w php ..

Wojciech Ziniewicz            | wojciech.ziniewicz@gmail.com