Re: klient bramek sms

06-06-07, Krzysztof Matusik <kyf@arterm.pl> napisał(a):
Dnia środa, 7 czerwca 2006 14:40, Wojciech Ziniewicz napisał:
> sms-pl nie wystarcza?

Z tego co wiem sms-pl nie wyświetli  obrazka ze słowem z bramki orange.

Zainstalowałem sobie Kadu... wciąż jednak to nie jest to, mimo, że smsowanie
działa świetnie- jednak brak jest integracji z książką adresową KDE. Może
znajdę coś dla linii komend, albo dcop, a może plugin łatwo jest zrobić.
W każdym razie jako messenger kopete jest dużo lepsze.
Spróbuję coś "pogrzebać".
Może ktoś ma jakieś rozwiązania? Temat nie przełomowy, ale ciekawy w końcu :-)
mi scusi , ja uzywam sms-pl ale podlaczony accountu w orange - wiec
na wsystko sle smsy za darmo bez obrazkow itd

Wojciech Ziniewicz            | wojciech.ziniewicz@gmail.com