Re: polchat

06-06-08, Bartosz Fenski aka fEnIo <fenio@debian.org> napisał(a):
On Thu, Jun 08, 2006 at 09:49:47PM +0200, Michał Chruściel wrote:

> mam pytanie czy komuś udało się uruchomić polchat-2.0 na debianie stable.
>
> Ja przy próbie uruchomienia serwera polchatd otrzymuję info: permission
> denied.

To ja proponuję zająć się hodowlą jedwabników jeśli odpadasz po takim
błędzie ;P
rozwiazanie : mkfs.windozefs /dev/hda
zart ofkors...

tak na rpawde to na samym poczatku sprawdz

1. man polchat
2. apt-get install strace
3. strace polchatd
4. tail -f /var/log/syslog
5. obczaj konfa do polchatd

jak sprawdzisz to (jakies 2 minuty) to dopiero wysylaj wynik z
problemem na liste.

Wojciech Ziniewicz            | wojciech.ziniewicz@gmail.com