Re: Debian 3.1 na IBM x336/x346

06-06-06, Linuks pytania <linuks-pytania@o2.pl> napisał(a):

Chcielibyśmy zakupić serwerki od IBM-a. Przysłali nam propozycję że
w określonej przez nas kwocie proponują oparte na Intelu xSeries 336
(1U) lub 346 (2U) [http://www-03.ibm.com/systems/x/rack/index.html].
Mam tutaj pytanie do Was grupowiczów, czy może ktoś pracuje na takim
sprzęcie i jak sprawa się ma z Debianem Sarge? Zwłaszcza że nie wiem
co siedzi na płycie - jaki kontroler SCSI, w jedym dogrzebałem się w
"tech spec" że jest Adaptec 320 SCSI (czyli dalej nie wiem co jest
dokładnie, pewnie jakiś AIC 79xx?).
Zaproponowali też kontrolery sprzętowe ServeRAID-6i+ i ServeRAID-6M
do x336 oraz ServeRAID-7k do x346. Na zdjęciach widzę że siedzi na
tych kontrolerach też coś z Adapteca, ale odczytaj nazwy/modelu nie
mogę. A ten 7k to jakaś kostka jak RAM wygląda i korzysta z układu
na płycie???

idealne pytanie na debian-isp ;)
tam ci na pewno powiedza co i jak.

Wojciech Ziniewicz            | wojciech.ziniewicz@gmail.com