Re: HTB ksztaltowanie wewnatrz klasy

----- Original Message ----- From: "Wojciech Ziniewicz" <wojciech.ziniewicz@gmail.com>
To: <debian-user-polish@lists.debian.org>
Sent: Monday, June 05, 2006 3:36 PM
Subject: Re: HTB ksztaltowanie wewnatrz klasy

osobiscie doradzam ksztaltowanie ruchu razem z interfejsem imq - jest
mniej pisaniny i wszystko jest bardziej przejrzyste. ale to troche nie
na temat ;)

ja nigdzie nie napisalem, ze imq jest mi obce :)
ot akurat przy tak prostych kolejkach jak wylacznie przycinanie na sztywno
per IP (routowalne) imq nie bylo mi potrzebne (jak mi sie zdaje :) . poki co
imq smiga u mnie jedynie na maszynach z natem.

a masz rozwianie ww problemu chodzace na imq? jak to robisz?
mozesz rozwinac swoja mysl?