Re: start

Lech Karol Pawłaszek napisał(a):
On Saturday 03 June 2006 12:14, skalag@op.pl wrote:
witam
czy mozliwe jest gdzies ustawienie kolorowego wyswietlania podczas
uruchamiania debiana?
Tzn po starcie gruba i do pojawienia sie znaku zachety logowania.
Bo pozniej to tylko LS i juz jest ,ale ciekawy jestem jak gdzie ustawia
sie to wczesniejsze
( np jak w knoppixie)
dzieki za info

bootsplash/fbsplash. To patch'e na kernel.

Ale możesz użyć splashy (jest paczka w Debianie) - rozwiązania pracującego całkowicie w userspace (rysuje na fb).

Wydaje mi się że nie chodziło tutaj o splasha, ale o ładne kolorowanie komunikatów, tak jak w Knoppiksie :)

Rafał Rawicki
rawicki@gmail.com | jid: rawicki//chrome.pl | gg: 5245773