gkrellm po prawej stronie

Witam!

(Moje tłumaczenia mogą być niejasne, ale mam nadzieję, że screenshoty wyjaśnią
wszystko)

Jak pewnie niektórzy wiedzą, kliknięcie środkowym przyciskiem w krawędź
gkrellma powoduje jego "zwinięcie". Jeśli mam gkrellma przy lewej krawędzi
ekranu, to wszystko jest tak jakbym się spodziewał (czyli gkrellm zwija się do
paska i jest przy krawędzi ekranu):
http://mars.iti.pk.edu.pl/~danadam/01.jpg
http://mars.iti.pk.edu.pl/~danadam/02.jpg

Ja go wolę jednak mieć przy prawej krawędzi i wtedy pojawia się problem. Po
kliknięciu gkrellm zwija się, ale nie w kierunku krawędzi ekranu, tylko w
kierunku swojej lewej krawędzi. A gdy go kliknę drugi raz, żeby się rozwinął,
to znowu rozwija się w lewo:
http://mars.iti.pk.edu.pl/~danadam/03.jpg
http://mars.iti.pk.edu.pl/~danadam/04.jpg
http://mars.iti.pk.edu.pl/~danadam/05.jpg

Ponowne zwijanie i rozwijanie nie powoduje dalszego "przemieszczania" się
gkrellma. No i teraz pytanie, czy można go tak skonfigurować, żeby się pozostał
"przyklejony" do prawej krawędzi?

--
Daniel Adamski

INTERIA.PL dla kobiet... >>> http://link.interia.pl/f193b