Re: dziwne zachowanie myszki XFree86-4

> Jeżeli działa pod konsolą myszka (gpm) to może wystarczy w pliku
gpm.conf
> poustawiać jak gpm ma przekazywać dalej infomacje o położeniu (ja
> sugeruję ms3 mi to działa pomimo że M$)
> i zgrać z ustawieniami w XF86Config oraz zmienić linijkę
>
>         Option          "Device"                "/dev/psaux"
>
> na
>

>         Option          "Device"                "/dev/gpmdata"

less /etc/gpm.conf

device=/dev/psaux
responsiveness=
repeat_type=raw
type=autops2
append=""
sample_rate=

kidy dam na ms3 i gpmdata to pod Xami juz calkowicie nie da sie nic
zrobic.

Dlatego ze to nie jest takie oczywiste i proste zadalem pytanie na
liste :)
zastanawiam sie czy to nie jest wina mojego xservera jest unofficial
z wsadzonym I915G