Re: Padliwy artsd

Jak podają anonimowe źródła, przepowiedziano, że Tomasz Szcześniak napisze:

> Nie, to na pewno nie są przesłuchy, te też kiedyś miałem,

Jeszcze jedna uwaga nt trzasków - u mnie generowanych swego
czasu przez zwiększoną aktywność dysku, sieci (i czego kolwiek
obciążającego PCI).

/usr/bin/setpci -d 1274:1371 latency_timer=40
                   ^^^^^^^^^ tu identyfikator twojej karty
wartość eksperymentalnie dobrana

Jacek Kawa  **Te ciągłe pochody, okrzyki, wymachiwanie flagami
               to po prostu oznaki niewyżycia seksualnego**