Re: Padliwy artsd

Użytkownik Marcin Owsiany napisał:

Cholera wie czym to jest spowodowane. Kartę dźwiękową mam na płycie (MSI 865PE), grafika to Matrox G400 na AGP.
To raczej nie efekt działania QT, tylko przesłuchy (zakłócenia
sprzętowe) pomiędzy kartą dźwiękową a innymi urządzeniami. Czasami
pomaga zabawa mikserem..

Nie, to na pewno nie są przesłuchy, te też kiedyś miałem, pomogła wymiana kabla w głosniczkach (swoją drogą nawet nie wiedziałem, że tak bardziewne kable ktoś w ogóle robi...). To jest coś nałożone na właściwy strumień próbek, trzaski istnieją nawet jak system dźwiękowy wchodzi w stan zablokowania. Gdy Xy nie chodzą dźwięk jest czysty. Zapewne trzaski powoduje ta sama przyczyna co blokowanie dźwięku - jakieś wyścigi w obsłudze przerwań? Dublowane adresy IO? Pojęcia nie mam. Spróbuję pożyczyć inną kartę graficzną, w sumie mam starega Matroxa jeszcze na PCI, może coś to da.

--
Tomasz Szczesniak

tszczesn@pay.com.pl
FIDO: 2:480/127.134	HYDEPARK moderator