[OT] Samba PDC - przenosiny

Witam Grupowiczów!

	Probelm/pytanie poniekąd OT:
dziś przenosiłem konfigurację i konta użytkowników systemowe i samby
pracującej jako kontroler domeny i miałem trochę problemów, bo nie wiem gdzie
są zapisane powiązania group unixowych i nt`kowskich z odpowiednimi SID`ami,
więc musiałem się trochę pomęczyć komendami net groupmap ... i w końcu się
udało.
	Moje pytanie brzmi, gdzie są przechowywane te informacje, ponieważ po
wymianie zastanego systemu na debiana, czekają mnie ponowne przenosiny, żebym
mógł szybko i bezboleśnie (pracuję na żywym organiźmie...) przenieść konta na
nową maszynę??

	A może ktoś zna jakieś dobre linki omawiające przenosiny samby PDC oraz
konfigurację zapasowego kontrolera domeny??

pozdrawiam
	Krzysiek