Apache i serwery wirtualne

Witam!

POMOCY!!! Już głupieję...

Pomóżcie specjaliści...
Chciałem zmienić adres strony na krótszy, powiedzmy z aa.dd.fff.gg.pl
na www.aa.fff.gg.pl. Napisałem więc do admina domeny fff.gg.pl żeby
utworzył odpowiednie wpisy, tam gdzie trzeba..

Po czym wziąłem na "swoim" Debianie (Sarge) z Apache 2.0.54 uczyniłem
odpowiednie wpisy w:
httpd.conf:
ServerName www.aa.fff.gg.pl

i w pliku sites-avaiable/default (w załączniku) wpisałem VirtualHosts
dla każdego z tych serwerów.
Przy czym dla aa.dd.fff.gg.pl dopisałem jeszcze:
RedirectPermanent http://aa.dd.fff.gg.pl http://www.aa.fff.gg.pl coby
automatycznie przerzucało na nowy adres.

I oczywiście to przekierowanie nie działa. Co więcej zamiast
przekierowywać mnie ze starego adresu na nowy to wyświetla pod dwoma
adresami to samo (czyli zawartość strony).
Oczywiście ścieżki dla adresów są inne: /www/main  oraz /www/old.

Oczywiście najpierw zerknąłem na apache.org i wpisy dla VirtualHosts
zmieniałem wg. tamtejszych przykładów, co ciekawe jeżeli wpisałem
SerwerName , to apache sygnalizował błąd.

To mnie dobiło.

Pozdrawiam,

Marcin Walka