Re: konfiguracja KMLDonkey

Dnia niedziela 21 maja 2006 09:00, mirek boruta napisał:
> packages.debian.org
>
> Poza tym instaluj przez aptitude install, nie apt-get (czy też kpackage
> lub inne graficzne narzędzie)... Ten pierwszy ściąga od razu
> mldonkey-server jako polecany przez kmldonkey (apt-get daje Tobie
> możliwość zainstalowania tylko tego co chcesz, ale nie daje Ci
> informacji co jeszcze _możesz_ chcieć, poza tym aptitude robi ładny log
> z instalacji)
>
> --
> mirosław boruta
> rlu: #344083

NIestety w w Sarge nie ma "mldonkey-server" zlokalizowalem core w /usr/bin/net
co nowsza wersja jest "mlnet" ale nie ma w wersji stabilnej. Caly proble
polega w tym ze jadro mi sie uruchamia i zaraz potem wywala dajac komunikat
jak napisalem wczesniej i w sumie nie wiem co teraz zrobic.

p.s. apt get podpowiada sugerowane pakiety, nigdy nie mialem z nim problemu.

Pozdro