Re: konfiguracja KMLDonkey

Dnia 20-05-2006, sob o godzinie 23:37 +0200, damian napisał(a):

> Mam problem z konfiguracja MLDonkey, a dokladniej z jego jadrem, które nie
> wiem gdzie sie znajduje. Zadaje mi takie pytanie
>
> Locate Your Core
> Now, select the full path to your MLDonkey core, which you (or your
> distribution) downloaded earlier, below. If the archive you downloaded only
> contained one file, then this is the core, otherwise look for the file called
> "mlnet".
>
> Nie znalazlem pliku mlnet, pewnie rozwiazanie jest banalne, ale prosze o pomoc

packages.debian.org

Poza tym instaluj przez aptitude install, nie apt-get (czy też kpackage
lub inne graficzne narzędzie)... Ten pierwszy ściąga od razu
mldonkey-server jako polecany przez kmldonkey (apt-get daje Tobie
możliwość zainstalowania tylko tego co chcesz, ale nie daje Ci
informacji co jeszcze _możesz_ chcieć, poza tym aptitude robi ładny log
z instalacji)

--
mirosław boruta
rlu: #344083