Re: Tłuste czcionki, freetype.

On Thursday 18 May 2006 20:05, Krzysztof Lew wrote:

> Witam!
>
> 	U mnie też po ostatnim update`cie czcionki są jakieś rozmazane, a jak
> wyłączę antyaliasing to wiadomo są jakieś takie kanciaste :(
>
> U mnie KDE / unstable 3.5.
> Ktoś zna przyczynę? Rozwiązanie??
>
> pozdrawiam
Przestawiłem w kcontrol hinting style na full i wróciło do normy. :)
Pozdrawiam.
--
Grzegorz Szymański | mailto:czadmang@poczta.fm | pgp:0x14A27314
jabber ID: czadmang@jabber.autocom.pl

Pierwszy, naprawde 100% kredyt internetowy!
Kredyt bez wysokich rat, bez wychodzenia z domu.
Wiecej szczegolow znajdziesz na http://link.interia.pl/f1941