Re: apt source list dla Ubuntu

On Thu, May 18, 2006 at 08:13:09PM +0200, Marcin Landowski wrote:
> Czy ktoś mógłby mi podrzucić source list dla apta do Ubuntu?
> Bo to, co tam mają, to troszke mało mi się wydaje...

Dla domyślnych repozytoriów dodaj po prostu dystrybucje "universe" i
"multiverse" (oprócz standardowych "main" i "restricted"), tam
powinieneś mieć wszystko, czego dusza zapragnie.

Za "nieoficjalne" repozytoria nie ręczę. Słyszałem, że z tymi
debianowymi bywały problemy (choć sam nie doświadczyłem).

Pozdrawiam,
Adam

--
Adam Byrtek / Alpha
,,Każdy ideał w ciele jest trywialny'' -- prawdy algebraiczne