Re: Tłuste czcionki, freetype.

On Thu, May 18, 2006 at 08:05:38PM +0200, Krzysztof Lew wrote:
> 	U mnie też po ostatnim update`cie czcionki są jakieś rozmazane, a jak wyłączę
> antyaliasing to wiadomo są jakieś takie kanciaste :(

Nie wiem jak w KDE, ale w GNOME jest możliwość określania sposobu
renderowania czcionek (ponoć niektóre algorytmy są lepsze dla
wyświetlaczy LCD)... Oczywiście można to samo osiągnąć edytując
nigdzie nie udokumentowany (a przynajmniej ja nie znalazłem) i
zakręcony XML fonts.conf - dla wytrwałych.

Choć problem może leżeć gdzieś indziej...

Pozdrawiam,
Adam

--
Adam Byrtek / Alpha
,,Każdy ideał w ciele jest trywialny'' -- prawdy algebraiczne