webmin

Witam!

  zainstalowalem sobie webmin'a i bawilem sie nim i ot tak sobie
  wyslalem emaila (nie instalowalem zadnego serwera pocztowego
  jeszcze!) i mail zostal wyslany i doszedl gdzies tam.
  czy wyslanie tego maila obsluzyl exim domyslnie nstalowany podczas
  instalacji sarge ?
  ja podczas instalacji systemu nie konfigurowalem w ogole poczty,
  ominalem ten krok zostawiwszy na pozniej...
  moze mi ktos pomoc zrozumiec jak ten mail spod webmina zostal
  wyslany?

--
Pozdrowienia,
 stentor