addjailuser

no witam serdecznie:)

-------------------------------
debian:# addjailuser /home/chroot/ /home/oko /bin/sh oko

Adding user gosc in chrooted environment /home/chroot/
       Error: Can't add the user.
Done.
debian:/home/chroot/home# ls -l
razem 0
Czy wie ktos może dlaczego to nie działa szukałem trochę opisów ale tylk oznajduje jak dodać userka do chroot a nie dlaczego nie moge go dodać wcześniej mi działało na tym samym ustrojstwie bo mam to zrobione od dawna tylko teraz chcaiłem dodac nowego użytkownika i poległem nie wiedzieć dlaczego wiem ze powyższe nie wyjaśnia za dużo ale tylko tyle widzę na monitorze dlatego nic więcej nie mogę napisać

za wszelką pomoc bardzo dziękuje z góry

pozdrawiam

--
Sarge Debian User: Wartan"at"Wartan"dot"org
kadu:3735326 Registered Linux User : 406139 |PLUG :1966491030