Legalne używanie

Witam
Od niedawna pracuję w branży .

Chcę postawić serwer mail na debianie .

Wydawało mi się że o zaletach linuxa wiem już wszystko .

Obecnie borykam się z tłumaczeniem że jego używanie będzie legalne GNU/GPL i darmowe (bo nie musimy płacić).

Jakie jest wasze doświadczenie w firmach czy bezwzględnie trzeba sobie kupić płytkę z linuxem żeby księgowość mogła wykazać koszty ?

Wybór debiana/linuxa wydawał się najbardziej korzystny .

Co radzicie ?

Linux w firmie to normalna rzecz . Może tylko namówię bosa żeby kupić gazetkę z płytami za ~50PLN :-)

Marcin