Re: Wstawki asemblerowe dla GCC........problem z dostępem do przestrzeni I/O z poziomu asemblera GCC dla Debiana

On Sun, May 14, 2006 at 07:57:25PM +0100, Marcin Owsiany wrote:

> Tak.

To nie wystarczy, trzeba jeszcze zarezerwować sobie pulę adresową
za pomocą ioperm(2) lub użyć iopl(2).

Nie lepiej zmodyfikować sterownik kernela?

BTW Witam listę. :)

--
This signature intentionally says nothing.