pure-ftpd & basics

Witaj Marcin,

W Twoim liście datowanym 14 maja 2006 (19:52:42) można przeczytać:

> W sumie tak :)

> Owszem, co więcej niektórzy reagują dość agresywnie, gdy się je łamie :)
> Poza tym pewnie przyda Ci się http://rtfm.bsdzine.org/

> Serwer poczty: exim4, postfix, albo inny udostępniający mail-transport-agent

> Ten z paczki niedobry?

> W logach nic nie ma? W dokumentacji też?

> Marcin
> --
> Marcin Owsiany <porridge@debian.org>             http://marcin.owsiany.pl/
> GnuPG: 1024D/60F41216  FE67 DA2D 0ACA FC5E 3F75  D6F6 3A0D 8AA0 60F4 1216

W logach jest ten sam wpis dlatego utknąłem w martwym pkt :)
Najpierw jest połączenie z ip w następnej linijce błąd z tym
komunikatem i rozłączenie dla normalnych userów działa dobrze.
Właśnie w dokumentacji nic nieznalazłem o błędach.
Ktoś pisał o kodowaniu mam ustawione ISO-8859-2 to jest złe ??

--
Pozdrowienia,
 tyst

Poznaj Stefana! Zmien komunikator! >>> http://link.interia.pl/f1924