Re: pure-ftpd & basics

On Sun, May 14, 2006 at 07:14:45PM +0200, tyst wrote:
> Ok nigdy wcześniej nie korzystałem z list dyskusyjnych :)
> Jakbyście mogli mi napisać czy to się opiera tylko na
> tym że mam sobie wysłać meila na dany adres i wszyscy zapisani
> go dostają.

W sumie tak :)

> Czy sa jakies reguły itp.

Owszem, co więcej niektórzy reagują dość agresywnie, gdy się je łamie :)
Poza tym pewnie przyda Ci się http://rtfm.bsdzine.org/

> I jak sobie taki serwer postawić na debianie meilowy, taką liste :)

Serwer poczty: exim4, postfix, albo inny udostępniający mail-transport-agent

> A teraz mój problem z pure-ftpd.
> Ściągnąłem źródła dałem

Ten z paczki niedobry?

> No i ładnie tylko niedziała mi anonimowe ftp :( po wejściu przez
> klienta albo przeglądarke dostaje komunikat:
> 421 Nie można uaktywnić bezpiecznego anonimowego ftp
>
> Mam w systemie usera ftp którego katalog domowy jest /home/ftp
>
> brak mi pomysłów :)

W logach nic nie ma? W dokumentacji też?

Marcin
--
Marcin Owsiany <porridge@debian.org>             http://marcin.owsiany.pl/
GnuPG: 1024D/60F41216  FE67 DA2D 0ACA FC5E 3F75  D6F6 3A0D 8AA0 60F4 1216