Siodme Minispotkanie Linuxowe Gdansk-2006.

Witam.
Lato coraz blizej. Pragne jak zwykle proponowac Minispotkania
Linuksowe Gdansk-2006. Jak juz wiecie tego lata beda rowniez
inne ciekawe imprezy na terenie Polski, o ktrych wczoraj
powiedzialem. Najblizsze Siodme chcialbym zaproponowac w
pierwszej polowie lipca. Czy beda chetni? No coz
lato czas odpoczynku, zwiedzania. Jak w latach poprzednich
obecniew proponuje rozmowy o komputerach, Linuksie i na co
bedziemy mieli ochote przy okazji pobytu na plazy, zwiedzania
Trojmiaste i jezeli bedziemy mieli mozliwosci okolic.
Moze by takze urzadzic sobie spotanko przy grillu,
ktoregos dnia wybrac sie do Pubu, lub klubu studenckiego.
O dotycczasowych Minispotkaniach podalem w mojej witrynie pod
http://www.kzubik.doktor-moto.pl/minispotkania-m.html Nieco
taniej niz w hotelach raczej bedzie w Domach studenckich. Tegoroczna
oferta
pod http://www.pg.gda.pl/osiedle Ze wzgledu na dogodna lokalizacje
proponuje Domy studenckie nr. 5, 6 i 10. Adresy, telefony i cennik w
podanej witrynie. Chetnym przed wyjazdem proponuje, zeby telefonicznie
upewnili sie co do aktualnosci cen i jezeli bedzie potrzeba
dokonac rezerwacji. O Minispotaniach rozmawiam poprzez komunitatory.
Kilku z Was jest juz wstepnie zainteresowanych nawet i
na poczatku lipca. Aha jezeli oferta Domow studenckich
bedzie od konca czerwca, to juz  wtedy mozemy rozpoczac spotykanie sie.
Kolega tu zaproponowal, zeby jescze bardziej potanic pobyt
moze przyjedzie z namiotem i zatrzyma sie ja jakims polu biwakowym.
Ciekawa propozycja. Ja dotad nie interesowalem sie biwakami w
Gdansku. Pozniej sprawdze gdzie i za ile mozna by zatrzymac sie
na polu namiotowym. Gdy juz dokladniej ustalimy kto i
kiedy bedzie mogl przyjechac ustalimy czas i miejsce
zbiorki np. przed Domem studenckim..i np. przez pol godz.
poiczekamy, az wszyscy zbierzemy sie. Wtedy mogliby
uczestnicy z Trojmiasta do nas dolaczyc i pozniej np.
pojedziemy na plaze, lub zwiedzac Trojmiasto.
Czekam na Wasze propozycje. :)
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 11.0