Re: perl SSL

On Thursday 11 May 2006 17:36, Wojciech Ziniewicz wrote:
> [...]
Po instrukcje wystarczy zajrzeć na stronę.
http://www.webmin.com/ssl.html
http://www.webmin.com/apache.html

> pomyłka : webmin wymaga modułu SSL i poprawnie skonfiguorwanego apacha
> oraz modułu do odpalania aplikacji perlowych pod apachem.
Webmin może być skonfigurowany pod apache, ale go nie wymaga. Webmin ma własny
serwer http, choć poleca się apache ze względu na wydajność.

Pozdrawiam.
--
Grzegorz Szymański | mailto:czadmang@poczta.fm | pgp:0x14A27314
jabber ID: czadmang@jabber.autocom.pl