Re: Instalator nie wykrywa sieci

Po prostu adresy przydzielone na stałe nie powinny być w puli adresów
przyznawanych przez DHCP. Jeśli router tego wymaga to to jest niezgodnie
ze sztuką: nie będzie działać jak dhcp przyzna już zajęty adres.

Pozdrawiam,
Krzysiek Kiełczewski
PS: Dwie prośby: Nie odpisuj równocześnie na priva i na listę oraz
jakbyś nie zwracać się do mnie tutaj per 'Pan'. Z góry dziękuję.

no witam
no to pierwsze to m ój błąd za który przepraszam... Za to drugie także ...

no a jeśli chodzi o tą nieszczęsną konfiguracje to przeciez napisałem wcześniej że nie koniecznie DHCP mnie uszczęśliwia dlatego wybietram OSTATNI! dostępny adres IP i jakoś nigdy nie miałem problemów z kolizją adresów, poieważ jeśli znam ilosć komputerów w sieci (tj nieduża siec tak przy okazji) to nie musze się martwić o kolizję adresow, a tak poza tym to DHCP na tym routerze jest zrobione tylko dla użytkowników MS Winodws bo jak mi powiedzieli: "tak im lepiej". Pewnie że to co zrobiłem zaprzecza idei Dynamic Host Configuration Protocol :) ale jak powiedziałem nie koniecznie DHCP mi się podoba .... a na to już chyba mogę sobie pozwolić ...

pozdrawiam

--
Sarge Debian User: Wartan"at"Wartan"dot"org
kadu:3735326 Registered Linux User : 406139 |PLUG :1966491030