Re: Instalator nie wykrywa sieci

On Tue, 2006-05-09 at 21:48 +0100, wartan wrote:
> ech :)
>
> ok widze że Pan jest tutaj guru to nie wnikam ja się kłócić nie będę, bo
> dla mnie źle skonfigurowny router to taki prezez który można się łączyć
> jak się chce, a dobrze skonfigurowany to takowy którym mozna sterowwac,
> cokolwiek to znaczy, ruchem / dostepem do sieci internet czy kolejnej
> sieci LAN

Po prostu adresy przydzielone na stałe nie powinny być w puli adresów
przyznawanych przez DHCP. Jeśli router tego wymaga to to jest niezgodnie
ze sztuką: nie będzie działać jak dhcp przyzna już zajęty adres.

Pozdrawiam,
Krzysiek Kiełczewski
PS: Dwie prośby: Nie odpisuj równocześnie na priva i na listę oraz
jakbyś nie zwracać się do mnie tutaj per 'Pan'. Z góry dziękuję.