GCC, G++ - dygresja

Zastanawia mnie właśnie gcc i zmiany w nim wprowadzane. Język C jak i C
++ są zdaje się od jakiegoś czasu ustandaryzowane, pewnie nie tak wiele
się w nich zmienia. Więc jak to się dzieje, że prace nad gcc cały czas
trwają, że co jakiś czas wychodzi nowa wersja kompilatora, a całe
tysiące lini ba pewnie miliony systemów operacyjnych są przebudowywane z
użyciem nowych narzędzie. Rozwój bardzo cieszy tylko ciekawi mnie, co
oni takiego zmieniają w poszczególnych wersjach gcc. Czym one się różnią
od poprzednich i dlaczego są lepsze / gorsze. Jak sądzicie. A może ja
powinienem przeczytać changelog kolejnych wydań po prostu ?

--
Robert PaneQ! Pankowecki (rupert) <kryptofiles@wp.pl>
http://www.pamix.pl        http://www.robert.c-f-h.com