Re: ALSA-kompilacja i nie tylko

To że rozwiązanie jest "dzikie" - zgadzam się.
Oczywiście że sprawdzałem załadowane moduły i było OK.
Uruchomienie alsaconf, alsamixer powodowało powstanie np.
alsa-blacklist. Uruchumienie systemu to dziesiątki komunikatów
o niezaładowanych modułach i dalej dźwięk nie działa. To jest
oczywiście mój brak wiedzy jak to zrobić. I tu zadałem sobie pytanie
jak będzie szybciej ? Próba z zainstalowanie ALSA okazała się
być skuteczna. Czy tak to zostawię ? Nie wiem; jak znajdę opis
"jak to się robi ?" dobry, jasny, krok po kroku to pewnie spróbuję.